Ota yhteyttä

Suosittelemme yhteydenottoa ensisijaisesti sähköisesti alla olevalla lomakkeella tai sähköpostitse joensuunmarttayhdistys@gmail.com . Tarvittaessa puhelimitse puheenjohtajaan p. 0458806677.

Löydät meidät myös instagramista @joensuunmarttayhdistys sekä Facebookista Joensuun Marttayhdistys

Vuoden 2023 hallitus (22.3.2023 alkaen)

Puheenjohtaja: Veera Hirvonen (p. 0458806677 sähköposti: joensuunmarttayhdistys@gmail.com )

Varapuheenjohtaja, jäsenvastaava: Jenni Keskinen

Sihteeri: Helena Kykkänen

Rahastonhoitaja: Karoliina Martiskainen

Modernit Martat -toimintaryhmän vastuullinen vetäjä: Jenni Silvennoinen

Muut jäsenet:

Iida Eerola

Helena Puhakka-Tarvainen

Elias Pusa

Tiia Koppanen

Merja Niemä

Kaisa Karttunen

Yhteydenotto

Linkki entisille nettisivuille: https://www.jelli.fi/toimija/joensuun-marttayhdistys/

EU:n tietosuoja-asetus astui voimaan 25.5.2018. Lisätietoja Marttajärjestön tietosuojakäytänteistä sekä jäsenrekisterin tietosuojaselosteen löydät tästä linkistä. Joensuun Marttayhdistyksen osallistujaluetteloiden tietosuojaselosteen löydät tästä linkistä ja valokuva-arkiston tietosuojaselosteen tästä linkistä.